Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Panie Pośle, A może by Pan się tak najpierw dowiedział, dlaczego wszystkie lokomotywy elektryczne z Przewozów Regionalnych trafiły do PKP Intercity? I dlaczego Intercity ma się pozbyć ponad setki elektrowozów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowoczesna kolej XXI wieku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W wagonie osobowym? Towarowy byłby lepszy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W konstrukcji z lat 50-tych XX wieku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A wazystko to ze rzad PO zniszczyl Przewozy Regionalne , jedynego przewoznika ktory jeszcze ma jakies ambicje jezdzic do mniejszych miast. A wspiera PKP Intercity ktorej marzeniem jest jezdzic pomiedzy kilkoma najwiekszymi miastami. Powinien wrocic stan sprzed grudnia 2008 roku. Niech spadaja z takimi pseudo reformami jak ta z grudnia 2008 ktora polegala na zabraniu z PR do Intercity lokomotyw i najlepszych wagonow ktore teraz gnija na bocznicach. Ktorymi ludzie mogliby jezdzic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"W konstrukcji z lat 50-tych XX wieku. " Zauważyłe, że pseudoznawcy mają tendencje do zawyżania wieku taboru kolejowego używanego w Polsce. Poproszę o zdjęcie tej jednostki z lat 50. Na pewno masz jakieś skoro jesteś pewny że to konstrukcja z lat 50.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zzz napisał:
"W konstrukcji z lat 50-tych XX wieku. " Zauważyłe, że pseudoznawcy mają tendencje do zawyżania wieku taboru kolejowego używanego w Polsce. Poproszę o zdjęcie tej jednostki z lat 50. Na pewno masz jakieś skoro jesteś pewny że to konstrukcja z lat 50.
Pierwszy EN-57 uruchomiono w 1961 roku jeśeli sądzisz, że opracowanie tej konstrukcji zajeło mniej niż rok to gratuluję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tym bardziej, że EN57 powstał na podstawie wcześniej wytwarzanych jednostek EW55, których pierwsze dane wyjściowe dla tego zespołu opracowano w 1952 r. XXI wiek !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Osobiscie opowiadam sie za polskimi nazwami pociagow Polskich Kolei Panstwowych: osobowy, pospieszny, ekspresowy ( OSOB, POSP, Ex ). Pociag "osobowy", bo blisko osoby ludzkiej, blisko czlowieka. Tego typu elektryczne zespoly trakcyjne, nawet z miekkimi siedzeniami i z podlokietnikami, czyli z lat siedemdziesiatych i osiemdziesiatych, nadaja sie na trasy o dlugosci powyzej dwiescie kilometrow, ale nie wiecej niz 300 kilometrow. Polaczenie Chelm - Wroclaw Glowny jest nowatorskie ( dziekujemy ), ale przydalyby sie rowniez dalekobiezne polaczenia bezprzesiadkowe, jak na przyklad Bogatynia - Zgorzelec - Opole - Suwalki, albo tez Jelenia Gora - Opole - Lublin - Hrubieszow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://demotywatory.pl/3742534/Tymczasem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociągi regionalne w woj.lubelskim powinny zostać zlikwidowane, bo korzysta z nich mniej niż 1% mieszkańców województwa. Pieniądze powinny być przekazane na remonty dróg wojewódzkich, które są zwykle w opłakanym stanie np. Lublin - Biłgoraj
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busy powinny zostać zlikwidowane bo sa ciasne, niebezpieczne na drogach, nie spełniaja norm technicznych.Każdy pociag, nawet taki skład jak EN57 jest wygodniejszy od busa dostawczaka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...