Panie Pośle,
A może by Pan się tak najpierw dowiedział, dlaczego wszystkie lokomotywy elektryczne z Przewozów Regionalnych trafiły do PKP Intercity? I dlaczego Intercity ma się pozbyć ponad setki elektrowozów?
|
|
Nowoczesna kolej XXI wieku.
|
|
W wagonie osobowym? Towarowy byłby lepszy?
|
|
W konstrukcji z lat 50-tych XX wieku.
|
|
A wazystko to ze rzad PO zniszczyl Przewozy Regionalne , jedynego przewoznika ktory jeszcze ma jakies ambicje jezdzic do mniejszych miast. A wspiera PKP Intercity ktorej marzeniem jest jezdzic pomiedzy kilkoma najwiekszymi miastami. Powinien wrocic stan sprzed grudnia 2008 roku. Niech spadaja z takimi pseudo reformami jak ta z grudnia 2008 ktora polegala na zabraniu z PR do Intercity lokomotyw i najlepszych wagonow ktore teraz gnija na bocznicach. Ktorymi ludzie mogliby jezdzic
|
|
"W konstrukcji z lat 50-tych XX wieku. "
Zauważyłe, że pseudoznawcy mają tendencje do zawyżania wieku taboru kolejowego używanego w Polsce.
Poproszę o zdjęcie tej jednostki z lat 50. Na pewno masz jakieś skoro jesteś pewny że to konstrukcja z lat 50.
|
|
Pierwszy EN-57 uruchomiono w 1961 roku jeśeli sądzisz, że opracowanie tej konstrukcji zajeło mniej niż rok to gratuluję. |
|
Tym bardziej, że EN57 powstał na podstawie wcześniej wytwarzanych jednostek EW55, których pierwsze dane wyjściowe dla tego zespołu opracowano w 1952 r.
XXI wiek !!!
|
|
Osobiscie opowiadam sie za polskimi nazwami pociagow Polskich Kolei Panstwowych: osobowy, pospieszny, ekspresowy ( OSOB, POSP, Ex ).
Pociag "osobowy", bo blisko osoby ludzkiej, blisko czlowieka.
Tego typu elektryczne zespoly trakcyjne, nawet z miekkimi siedzeniami i z podlokietnikami, czyli z lat siedemdziesiatych i osiemdziesiatych, nadaja sie na trasy o dlugosci powyzej dwiescie kilometrow, ale nie wiecej niz 300 kilometrow.
Polaczenie Chelm - Wroclaw Glowny jest nowatorskie ( dziekujemy ), ale przydalyby sie rowniez dalekobiezne polaczenia bezprzesiadkowe, jak na przyklad Bogatynia - Zgorzelec - Opole - Suwalki, albo tez Jelenia Gora - Opole - Lublin - Hrubieszow.
|
|
http://demotywatory.pl/3742534/Tymczasem
|
|
Pociągi regionalne w woj.lubelskim powinny zostać zlikwidowane, bo korzysta z nich mniej niż 1% mieszkańców województwa. Pieniądze powinny być przekazane na remonty dróg wojewódzkich, które są zwykle w opłakanym stanie np. Lublin - Biłgoraj
|
|
Busy powinny zostać zlikwidowane bo sa ciasne, niebezpieczne na drogach, nie spełniaja norm technicznych.Każdy pociag, nawet taki skład jak EN57 jest wygodniejszy od busa dostawczaka
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|